rosetter

Iband blir jag lite bitter över att Hollie har sådär 3 mm långa hårstrån ovanpå huvudet. Men det är nog lika bra, hon skulle se ut som ett vandrande paket annars med små rosetter på huvudet. På husdjursmässan hittade jag ett par som försäljarna menade att hon skulle kunna använda utifrån min beskrivning av hennes päls. Det var aningen optimistiskt... Yorkin Lotta har numera de rosetterna i sin ägo.

Men det är ju så himla sött... Blir lika sur varje gång jag hittar några söta rosetter på internet.

Lechien, 2-pack för 25:-


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: tack snälla du, det värmer att höra :) det är på ren hobby-nivå men det finns ju en liten tanke på att kanske ta steget längre efter gymnasiet :)

2012-03-10 @ 10:49:36
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0