nystart

Det här blir väl min sådär fjärde blogg som jag startat under åren. Min vanliga blogg fortsätter rulla via sidan av, men mitt stora intresse för hundar, och främst chihuahuor har nu lett mig till det här: starten av en egen chihuahuablogg. Förhoppningsvis hittar andra chihuahuaintresserade hundgalningar hit inom en snar framtid.

Då mitt liv redan kretsar så mycket kring mitt hundintresse är konceptet för min nya ( och väldigt tjusiga blogg) mycket enkelt. Allt babbel om hundar hamnar även här, alla tankar kring hundar och likaså även alla bilder, funderingar, tips och idéer som rör våra bästa vänner. Med andra ord: personerna i min närhet kommer förhoppningsvis att få slippa en del av mitt hundsnack.

Nå, i nästa inlägg ska jag presentera mig, och den viktigaste i detta sammanhang: Hollie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0