lekfarbror

Det har varit en lång helg. Efter en veckas jobb följde nu en helg utan någon som helst avkoppling. Istället har jag haft de två första dagarna av min utbildning till jourtjej, och dans förstås. Med andra ord, inte särskilt mycket tid över till Hollie.

Det är annars på helgerna vi verkligen har tid att göra roliga saker och träna ordentligt. Men min pappa har ställt upp som lekfarbror den här helgen. Tydligen har de lattjat på golfbanan som är helt tom såhär års och promenerat i skogen. Inte mycket till träning kanske, men hon har åtminstone fått motion och en hel del bus.

Nu ska jag och Hollie krypa upp i soffan framför en film och ladda inför morgdagens jobb. Imorgon ska jag faktiskt skriva en krönika om chihuahuor till tidingen jag jobbar på, tro det eller ej! Den hamnar såklart här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0