blingbling och rosa

Härom dagen var jag inne på Hööks och kikade lite. (Livsfarligt att ha den butiken så nära min arbetsplats för övrigt...) Jag blev iallafall helt kär i ett nyinkommet halsband och koppel.

Det är väldigt tjejigt, men så himla sött. Det fanns ett i turkost också, så jag ska kolla hur kvaliteten är innan jag köper ett sånt också. Jag har en känsla av att metallicfärgen kommer att skavas bort ganska snabbt. Pris, 49 kronor för halsband, 49 kronor för koppel. Inte alls farligt! Höök har även en webbshop här.




Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Jag skulle vilja ha ett svart riktigt tjockt strasshalsband till min vovve, men jag hittar inget som är tillräckligt litet :/



Sv; Tack, hans tröja är från Juicy Couture =)

Nej, han är ingen huahua ;) Det var bara jag som skojade att man måste ha en för att ha en storblogg ;) Min vavva är 100% amerikansk nakenterrier

2012-03-11 @ 10:41:41
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0